Wymagania
Od zatrudnionej osoby nasz Klient oczekuje:
- Przynajmniej 5 – letniego doświadczenia we wprowadzaniu na rynek nowych produktów w branży tekstylnej/ fashion oraz działaniach B2B;
- Doświadczenia zawodowego zdobytego w firmie z branży tekstylnej oraz wiedzy z zakresu włókiennictwa i materiałoznawstwa;
- Umiejętności współpracy z technologami, grafikami, zakupami podczas przygotowywania produktu;
- Wysokich kompetencji sprzedażowych, interpersonalnych i analitycznych potwierdzonych sukcesami sprzedażowymi;
- Bardzo dobrych umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji;
- Świadomości biznesowej oraz umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji;
- Umiejętności planowania i dobrej organizacji czasu pracy;
- Samodzielności, inicjatywy, przedsiębiorczości;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. dobrym;
- Mile widziane doświadczenie w pracy zwykorzystaniem metodyki sprzedaży i systemu CCS oraz metodyki Lean start up;
- Gotowości do podróży służbowych;
- Innowacyjności i chęci pracy w środowisku ceniącym tą wartość.
Oferujemy
- Atrakcyjny system wynagradzania;
- Umowę o pracę lub umowę o współpracy;
- Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód;
- Możliwość pracy częściowo w trybie zdalnym (pozostałe 1-2 dni w tygodniu w siedzibie firmy w Gliwicach);
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie produkcyjnej, oferującej swoje produkty na 10 rynkach europejskich, działającej systemowo i w oparciu o metodykę sprzedaży;
- Współpracę z profesjonalnym zespołem marketingu, sprzedaży, customer service;
- Rozwój zawodowy, profesjonalny system szkoleń i coachingu, w tym opiekę Mentora;
- Ciekawą i kreatywną pracę, bycie częścią nowocześnie zarządzanej i nieprzeciętnej firmy;
- Upominki od firmy zokazji świąt, urodzin lub innych ważnych wydarzeń.
Opis stanowiska
Głównym celem i wyzwaniem dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie zbudowanie nowego obszaru biznesowego zajmującego się profesjonalnym drukiem cyfrowym na tkaninach, przy wykorzystaniu istniejącego zaplecza technicznego i technologicznego.
Ponadto w zakresie zadań znajduje się:
- Opracowanie strategii dla nowego biznesu i jej realizacja;
- Budowanie rynku, aktywne pozyskiwanie klientów i partnerów biznesowych na terenie całego kraju;
- Sporządzanie ofert i specyfikacji dla klientów, prowadzenie ustaleń oraz negocjacji cenowych;
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami;
- Bieżące raportowanie wyników;
- Analiza rynku, otoczenia, aktywności konkurencji;
- Współpraca zpozostałymi działami w firmie w zakresie rozwoju nowego biznesu.
„Agencja Pośrednicząca Intendi zobowiązuje się do wypłaty prowizji za skuteczne polecenie pracownika.”
Monika Żak,
Menedżer projektów HR
O pracodawcy
Agencja pośrednicząca Intendi to dynamicznie rozwijająca się firma doradztwa personalnego, oferująca kompleksowe usługi zzakresu human resources dla biznesu, tj. konsulting HR, szkolenia, coaching, a także rekrutację i badanie potencjału. Naszym Klientem jest duża, renomowana i innowacyjna firma produkcyjno-usługowa o wieloletniej tradycji na rynku i pozycji lidera w swojej branży. Ze względu na planowany rozwój nowego obszaru biznesowego poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Manager.